pondělí 22. ledna 2018

Peruánský parlament legalizoval marihuanu pro lékařské účely (ceskenoviny.cz)

Lima - Peruánský parlament ve čtvrtek schválil zákon, který legalizuje použití marihuany pro lékařské účely. Informoval o tom španělský deník El País. Legalizace této lehké drogy, i když jen pro lékařské účely, vyvolala v Peru vášnivou debatu. Země je totiž ve světovém měřítku druhým největším producentem koky, z níž se vyrábí kokain.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/peruansky-parlament-legalizoval-marihuanu-pro-lekarske-ucely/1540604, 20.10.2017

1 komentář:

  1. Já jsem byla až do nedávna spíš kritik konopí, ale svůj názor jsem změnila. Měla jsem velké zdravotní problémy a konopí mi od nich dost ulevilo. Kamarádka mi přinesla CBD olej, a i když jsem se nejdřív zdráhala, nakonec jsem ho vyzkoušela a byla jsem z jeho účinků nadšená. Teď si objednávám CBD olej sama z obchodu Cibdol , takže já jsem rozhodně pro legalizaci konopí.

    OdpovědětVymazat